طراحان اطلاعات و ارتباطات تارادیس
(با مسئولیت محدود)

021-88852556
021-88443943

برای دریافت مشاوره رایگان و یا سفارش محصولات و خدمات، با ما تماس بگیرید.

لینک ها ؛ قدرتمند ترین عوامل رتبه بندی در الگوریتم های گوگل

;
<p>سئو ۲۰۱۷ هنوز بر برخی از فاکتور های بهینه سازی وب سایت در سال های قبل تمرکز دارد ؛ لینک ها هنوز مهم هستند و فرایند لینک بیلدینگ با احتیاط و تخصص بیشتری صورت می گیرد اما اصل موضوع یعنی لینک سازی همچنان دست نخورده باقی مانده است با یک پیش شرط بسیار مهم و آن هم کانتنت یا محتوای اختصاصی است .در کنار موارد گفته شده سی تی آر (ctr)  بالا هم به عوامل مهم رتبه بندی هسته الگوریتم های گوگل اضاف شده است .</p>

» لینک ها ؛ قدرتمند ترین عوامل رتبه بندی در الگوریتم های گوگل

سئو ۲۰۱۷ هنوز بر برخی از فاکتور های بهینه سازی وب سایت در سال های قبل تمرکز دارد ؛ لینک ها هنوز مهم هستند و فرایند لینک بیلدینگ با احتیاط و تخصص بیشتری صورت می گیرد اما اصل موضوع یعنی لینک سازی همچنان دست نخورده باقی مانده است با یک پیش شرط بسیار مهم و آن هم کانتنت یا محتوای اختصاصی است .در کنار موارد گفته شده سی تی آر (ctr) بالا هم به عوامل مهم رتبه بندی هسته الگوریتم های گوگل اضاف شده است .

تحقیقات قبلی توسط Moz و Searchmetrics در مورد لینک ها نشان داد سایت هایی که محتوای قوی داشتند به لینک بیلدینگ واکنش خوبی نشان دادند.

در واقع این سه عامل در لینک گرفتن مهمترین هستند :

۱- تعداد لینک های خارجی گرفته شده :برخی از مدیران ارشد اجرایی موز می گویند استفاده از لینک های رده بالا یا با ارزش و معتبر بسیار می تواند به رنکینک سایت شما کمک کند.

۲- انکر تکست در بک لینک های دریافتی : متن یا کلمه ای که به صفحه هدف لینک میشود بسیار مهم است اگر می خواهید کلمه سئو را به جایی از وب سایت خود لینک کنید بهترین صفحه جایی است که در مورد سئو فعالیت های زیادی را انجام داده اید.

۳- لینک ها باید اتوریتی خوبی داشته باشند : برای مثال میتوانید از منابع خبری معتبر یا مجله علمی استفاده کنید.

لینک همیشه یک جنبه ارزشمند یک استراتژی SEO بوده است، و بسیاری از سازمان های SEO در ساخت لینک های مربوط به نتایج جستجو صفحه اول در گوگل متمرکز هستند و همین لینک ها عامل موفقیت آن ها هستند.